Ren gezellig met ons mee!
Zin in een energieke en gezellige start van je dag? Sluit je aan en ren met ons mee!
Datum: 28 maart
Verzamelen: 08:30
Warming-up: 09:00
Run & fun!
Terugkomst: 09:40 Na afloop wachten er een heerlijke power bar, een power juich en natuurlijk tijd om gezellig na te kletsen
Deelname: €10
Inschrijven: via Strava
Kom in beweging, voel je kracht en geniet samen! 💖

Gezellig bij ons aan tafel en laar je verwennen met een uitgebreide brunch vol hartige en zoeten lekkernijen.
In de echtend zijn er nog een paar plekjes beschikbaar
van 10.00-12.00 uur
Voor een volwassenen rekenen wij 26,50 euro per persoon
voor kinderen tot en met 12 jaar 13,50
plekken zijn beperkt dus wees er op tijd bij!
Bel ons even om te reserveren op loop even bij ons langs

Op Koningsdag zijn wij gewoon open en staan we graag voor je klaar.
Tussen 07:00 en 15:00 uur kun je bij ons terecht voor vers belegde broodjes en iets lekkers uit ons assortiment gebak.
Je kunt gezellig bij ons binnen zitten, maar natuurlijk ook alles meenemen voor onderweg.
Misschien nog snel een broodje voor je naar de rommelmarkt gaat, of iets lekkers voor later op de dag.
Je bent van harte welkom, we zien je graag op Koningsdag.
Deze pagina kan je in de gaten houden om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe evenementen rondom Happie bij Nance.